Tuesday, June 24, 2014

Ta'aruf Time..!!

Credit to uncle Google
Assalamualaikum para pembaca (kalau adalah 'pembaca')...thank you kerana sudi bertandang ke hairuzlima.blogspot.com . I'm still a newbies dalam blogging world nie. Oklah, tak mau nak mukadimah panjang2, nanti bosan pula kan??

          Nama diberi Siti Zuriah. Sedapkan nama,hehe?? Masih lagi bertaraf seorang palajar yang sentiasa mendahagakan kekayaan ilmu. Aku ialah ex-Badlishah, ex-Merbokians dan ex-KMPPians. Anyone same with me???..put your hands up. Opps, lupa la, ni kan dunia maya bukan dunia realiti.. Mempunyai impian yang sangat besar..apakah ia???..RAHSIA,hehehe... Pernah menyimpan angan-angan untuk mempelajari bidang sastera tapi apakan daya, kita hanya mampu merancang, Allah yang tentukan segalanya. 

          Kalau masa di kolej, sometimes aku suka buat ayat puitis2 taw nk usik kawan. So, ada certain tu kata, " Ang ni budak sains ka sastera????". Macam mana boleh terminat sastera??? Alkisah bermula semasa di MRSM Merbok, kelas aku ada sorang cikgu BM nie, namanya Cikgu Rizal. Belajar BM dengan cikgu nilah yang SZ rasa paling best dalam banyak2 cikgu yang aku pernah ada. Berkat tunjuk ajar CIkgu Rizal, alhamdulillah BM aku masa SPM cemerlang A+,hehe.. Walaupun dah 2 tahun dah abis SPM, tapi semua kertas karangan masih tersimpan rapi bersama aku. Insya Allah, aku akan pinjamkan kertas2 tu kat my niece. She will be sitting for SPM next year. Hopefully, dapatlah membantu dia sedikit sebanyak.

Alamak..!!!!..dah terkeluar dari landasan la...sorry ye!!..apa2 pun, insya Allah aku akan lebih kerap mengupdate post2 in the future..dah habis baca nie,jangan lah lupa follow na..until we meet again, bye!!!!
-biNgO-  

No comments:

Post a Comment