Monday, May 18, 2015

OFFICIALLY 20!

Assalamualaikum...

Selamat sejahtera...

Salam kematangan!!!

     Hari ni, 18 Mei 2015, secara rasminya aku dah umur 20 tahun. So, say " HAPPY BIRTHDAY " to me. Lawak ja. Aku tak kisah sangat pun. Kalau dulu, waktu kecil. mesti frust kalau tak ada orang wish kan?..but not more now.. SAYA DAH BESAR!!! (tutup muka)

     Alhamdulillah, Allah bagi kesempatan untuk aku hidup selama 20 tahun kat atas dunia ni. In shaa Allah, mudah-mudahan Allah memurahkan rezeki aku dan panjangkan umur aku. Amin~~

     Tahun ni, aku tak tonjolkan birthday. So, tak ramai lah yang wish. It's ok. Small matter ma. Even my roomate and my coursemate pun tak tahu. Bukannya aku sengaja nak berahsia or berdrama, tapi untuk mengingati hari lahir aku akan buatkan aku teringat pada 'dia'. Tarikh yang cukup bermakna. His face, his excited face will appears before me. Jadi, kadangkala benda tu membuatkan aku jadi sedih. So, it's better to keep silent, right? Untuk sapa yang tahu dan wish tu, tak pa lah. Bukannya aku nak marah-marah pun. Yang tak taw pun tak pa. I'm fine about it. 



Macam orang selalu kata, pengalaman mematangkan manusia. Dari tahun ke tahun, kita akan menjadi semakin matang dan boleh berfikir dengan lebih teliti.





-biNgO-

No comments:

Post a Comment